Witam. Kolega Był w serwisie na przeglądzie i skoda upiera się że tak ma być tego własnie dotyczyła notka serwisowa z kwietnia. Tym tokiem rozumowania należałoby sprzedawać zegarki które zawsze spiesza żeby klient czasem się nie spóźnił na spotkanie. Żenada
Pojemność zbiornika paliwa
Zwiń
X
-
A ja trochę z innej beczki.
Chyba też trochę źle jest zaprojektowany sam wlew paliwa, razem z przewodami doprowadzającymi do baku.
ja zawsze jak tankuję to z wlewy wydobywaja się mocne opary, praktyczne para olejowa -wygląda to jak by się w baku gotowało - czy u Was jest podobnie ???
W O II FL tego nie było
Panowie wypowie się ktoś w sprawie mojego wcześniejszego wpisu ???O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kwak410Przy czwartym i piątym tankowaniu do baku weszło mi ponad 48 L a komupter zaczał pokazywać zasięg prawie zgodny z rzeczywistością i przebytym to tej pory dystansem. Czyżby samochód się "uczył" na podstawie przejechanych kilometrów ???
A odnośnie tej wartości, którą można było przekodować, to coś mi się przypomniało, że to chyba tylko dotyczyło zapalenia się lampki rezerwy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kwak410ryjeks, instrukcje są dla leszczy :P prawdziwi twardziele nie czytają instrukcjiByła - Octavia 1 1.9 TDI 90KM Przebiegła 240KKM. Średnio 20KKM rocznie (12 lat)
Jest - Octavia 3 Elegance 1.4 TSI 103KW(140KM)(6)(szary metal)+ amazing+dynamic(kiera wielofunkc.)+chrom+drive setup+areo+maxi-dot kolor+gsm+life plus+alarm + masę duperelek
Moja szara myszka - Octavia 3
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...303773#1303773
Komentarz
-
-
Mam nadzieję, że wszystkie Wasze wypowiedzi okażą się nieprawdziwe
Odbieram auto za 3 tygodnie i nie wyobrażam sobie, aby o wiele większe auto od obecnej Fabianki miało aż tak mały zbiornik.
W Fabii teoretycznie mam 45litrów do odbicia, ale odpowietrzając zbiornik wyrównawczy jestem w stanie zalać prawie 60 litrów, tak, że pierwsza kreska spada z wyświetlacza czasem i po pierwszych 500km od tankowania.
Mam obecnie 1,6 TDI.
Nie miałem okazji widzieć w salonie Octavi 3 w TDI, więc nie wiem czy zawór odpowietrzający jest wciąż przy wlewie i jest możliwość wykorzystania "ekstra" miejsca w wyrównawczym w tak łatwy sposób jak to miało miejsce w Fabii.
Czy Ktoś z Was próbował?
P.S. Dowiedziałem się ostatnio, że jako masa własna pojazdu podaje się wartość ze zbiornikiem wypełnionym w 90%, zatem "sztuczne" ograniczanie baku poprawia statystyki Skody, że trzecia generacja jest o xx% lżejsza od drugiej. Ciekawe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez menunaNie miałem okazji widzieć w salonie Octavi 3 w TDI, więc nie wiem czy zawór odpowietrzający jest wciąż przy wlewie i jest możliwość wykorzystania "ekstra" miejsca w wyrównawczym w tak łatwy sposób jak to miało miejsce w Fabii.
Czy Ktoś z Was próbował?
Komentarz
-
-
Dziś przy zasięgu 60 km, komornik zapalił światełko i zjechałem zatankować. Zwykle wlewałem 48,5-49l max, ale dziś na Orlenie w Jankach 50,03 do odbicia, a pod korek było jeszcze miejsce. Zastanawiam się czy bak się rozszerzył czy coś na stacji wykombinowaliO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lubek24Dziś przy zasięgu 60 km, komornik zapalił światełko i zjechałem zatankować. Zwykle wlewałem 48,5-49l max, ale dziś na Orlenie w Jankach 50,03 do odbicia, a pod korek było jeszcze miejsce. Zastanawiam się czy bak się rozszerzył czy coś na stacji wykombinowali
U mnie dzisiaj 25 km zasięgu i weszło 47l, po 3 dobiciach 49,5l i koniec.
Przy spalaniu ok. 5,6 l więc ten zasięg 25 km to już mało paliwa w teorii.
Mam nadzieję, że mój też się rozciągnie
Komentarz
-
-
Chyba też trochę źle jest zaprojektowany sam wlew paliwa, razem z przewodami doprowadzającymi do baku.
ja zawsze jak tankuję to z wlewy wydobywaja się mocne opary, praktyczne para olejowa -wygląda to jak by się w baku gotowało - czy u Was jest podobnie ???
W O II FL tego nie było
Panowie wypowie się ktoś w sprawie mojego wcześniejszego wpisu ???O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JerzyM73Chyba też trochę źle jest zaprojektowany sam wlew paliwa, razem z przewodami doprowadzającymi do baku.
ja zawsze jak tankuję to z wlewy wydobywaja się mocne opary, praktyczne para olejowa -wygląda to jak by się w baku gotowało - czy u Was jest podobnie ???
W O II FL tego nie było
Panowie wypowie się ktoś w sprawie mojego wcześniejszego wpisu ???
PS. Bywasz czasem na kopalni Bełchatów? Wydaje mi się, że Cię widziałem 3 września stojącego na poboczu (jechałem Octavią ale srebrnym służbowym O2FL), potem wyjechałeś za mnie na drogę.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez JerzyM73Chyba też trochę źle jest zaprojektowany sam wlew paliwa, razem z przewodami doprowadzającymi do baku.
ja zawsze jak tankuję to z wlewy wydobywaja się mocne opary, praktyczne para olejowa -wygląda to jak by się w baku gotowało - czy u Was jest podobnie ???
W O II FL tego nie było
Panowie wypowie się ktoś w sprawie mojego wcześniejszego wpisu ???
PS. Bywasz czasem na kopalni Bełchatów? Wydaje mi się, że Cię widziałem 3 września stojącego na poboczu (jechałem Octavią ale srebrnym służbowym O2FL), potem wyjechałeś za mnie na drogę.O III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JerzyM73Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez JerzyM73Chyba też trochę źle jest zaprojektowany sam wlew paliwa, razem z przewodami doprowadzającymi do baku.
ja zawsze jak tankuję to z wlewy wydobywaja się mocne opary, praktyczne para olejowa -wygląda to jak by się w baku gotowało - czy u Was jest podobnie ???
W O II FL tego nie było
Panowie wypowie się ktoś w sprawie mojego wcześniejszego wpisu ???
PS. Bywasz czasem na kopalni Bełchatów? Wydaje mi się, że Cię widziałem 3 września stojącego na poboczu (jechałem Octavią ale srebrnym służbowym O2FL), potem wyjechałeś za mnie na drogę.
też u Nich byłem tego dniaJeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Niestety, potwierdzam brak zaworu odpowietrzającego zbiornik wyrównawczy. Będzie ciężko dużo zatankować, a szkoda.
Dodatkowo, potwierdzam odgłos zasysania przy otwarciu korka wlewu Diesla.
Zobaczymy co wyjdzie na stacji Paliw. Mam czas, więc spróbujemy dobijać paliwo aż się nie zacznie przelewać :]
Komentarz
-
-
Potwierdzam beznadziejność zbiornika paliwa i samego wlewu.
Diler twierdzi, że pomimo zera na wskaźniku paliwa oraz zera na zasięgu jest rzekomo 5 litrów a nawet 6.
mniejsza o to.
Na stacji poszło 48l do pierwszego odbicia, a potem powolutku dobiłem do 51,89, ale na sam koniec ropa wytrysnęła z wlewu przy wyjmowaniu pistoletu :/
Beznadzieja!
Komentarz
-
-
Po prostu autko sie za bardzo ucieszyło z pelnego baku Na przyszlosc trzeba lac mniej :P
Inna sprawa, ze wyjezdzanie paliwa do 0 nie jest najlepsze - zarowno dla pompy jak i filtrow.. Pierwsze tankowania to jeszcze nie problem, ale za czas jakis, jak syfu sie nazbiera w baku, to moze to powodowac problemy, jak bedzie zasysalo ten syf..
Temu w O2 staram sie nie schodzic ponizej 1/4 wskaznika paliwa - albo tankuje przed trasa, tak by starczyło na cała, albo po dojechaniu, przed nastepna trasa wpadne na stacje zalac pod korek. Czasem nie da sie uniknac tankowania w trasie, ale wtedy tez wole miec min cwiartke baku caly czas.. Ostatnie zimy tego nauczyly, gdzie zdarzało sie utknac na zasypanej niemieckiej autostradzie na 2-3h w zolwim tempie, akurat pomiedzy stacjami.. A wole nie stresowac sie ze mam rezerwe i nie wiem ile takiego stania/wleczenia sie mnie czeka.. Tym bardziej ze przy sporym mrozie na zewnatrz, wylaczenie silnika nie jest najlepszym pomyslem, bo szybko zrobi sie zimno...
Komentarz
-
Komentarz